ជំពូកទី ១
ជំនាញទំនាក់ទំនង
Digital Communication
នៅពេលបញ្ចប់នៃម៉ូឌុលនេះបេក្ខជននឹងអាច ៖
∙ ស្វែងយល់ពីគោលគំនិតសំខាន់ៗនៃទីផ្សារឌីជីថល រួមមាន គុណសម្បត្តិ ដែនកំណត់ និងផែនការ
∙ ស្វែងយល់ពីជម្រើសគេហទំព័រផ្សេងៗ ប្រើពាក្យគន្លឹះ សមស្រប ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាព ម៉ាស៊ីនស្វែងរក (SEO)
∙ ស្គាល់វេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមផ្សេងៗគ្នា ហើយរៀបចំ និងប្រើប្រាស់វេទិកាទូទៅ
∙ ស្វែងយល់ពីប្រសិទ្ធភាពនៃការគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមជួយក្នុងការលើកកម្ពស់និងដឹកនាំ
∙ ប្រើសេវាកម្មគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដើម្បីកំណត់ពេលចេញផ្សាយ និងរៀបចំការជូនដំណឹង
∙ ស្វែងយល់ពីជំរើសផ្សេងៗគ្នាសម្រាប់ទីផ្សារនិងការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតាមអ៊ិនធរណេតរួមមានម៉ាស៊ីនស្វែងរក អ៊ីម៉ែល និង Mobile Marketing
∙ ស្វែងយល់និងប្រើប្រាស់សេវាកម្មវិភាគដើម្បីតាមដាននិងកែលម្អយុទ្ធនាការ
មេរៀន ៖
∙ Digital Marketing Concepts
∙ Web Presence
∙ Social Media Setup
∙ Social Media Management
∙ Online Marketing and Advertising
∙ Analytics
នៅពេលបញ្ចប់នៃម៉ូឌុលនេះបេក្ខជននឹងអាច ៖
∙ ស្វែងយល់ពីគោលគំនិតសំខាន់ៗនៃការប្រើប្រាស់រូបភាពឌីជីថល យល់ពីជម្រើសទ្រង់ទ្រាយក្រាហ្វិច និងការដាក់ពណ៌
∙ បើករូបភាពដែលមានស្រាប់; រក្សាទុករូបភាពនៅក្នុងទ្រង់ទ្រាយផ្សេងគ្នា; កំណត់ប្រភេទឯកសាររូបភាព
∙ ប្រើជម្រើសដែលមានស្រាប់ដូចជាការបង្ហាញរបារឧបករណ៍និងក្ដារលាយ ដើម្បីបង្កើនផលិតភាព
∙ ថតយកនិងរក្សាទុករូបភាព; ប្រើឧបករណ៍ជ្រើសរើស ផ្សេងៗ(Selection Tools) ធ្វើការលើរូបភាព
∙ បង្កើតនិងប្រើស្រទាប់; ធ្វើការជាមួយអត្ថបទ; ប្រើ Effect និង Filters ប្រើឧបករណ៍គំនូរនិងផាត់ពណ៌
∙ រៀបចំរូបភាពសម្រាប់បោះពុម្ពឬផ្សព្វផ្សាយ
មេរៀន ៖
∙ Imaging Concepts
∙ Image Capture
∙ Using the Application
∙ Working with Images
∙ Drawing and Painting
នៅពេលបញ្ចប់នៃម៉ូឌុលនេះបេក្ខជននឹងអាច ៖
∙ កំណត់គោលដៅទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដែលចាំបាច់ដើម្បីកែលម្អតាមអ៊ិនធឺរណែតទទួលបានជោគជ័យ
∙ បង្កើតប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមសម្រាប់ទំនាក់ទំនងសាធារណៈការធ្វើជំនួញនិងការធ្វើពាណិជ្ជកម្មតាមអ៊ីនធឺណេតរួមជាមួយប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមជាមួយនឹងមុខជំនួញទាំងអស់
∙ វិធីដើម្បីបង្កើតកិច្ចព្រមព្រៀងទីផ្សារតាមប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមប្រសិទ្ធភាពប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ប្រភេទឧស្សាហកម្មនិងអាជីវកម្ម
∙ កំណត់ទីផ្សារគោលដៅសម្រាប់វេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម
∙ ប្រើវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម (ប្លុក បណ្តាញសង្គម គេហទំព័រ ប្រធានបទសំណួរនិងចម្លើយការចែករំលែករូបភាពនិងវីដេអូ)
∙ តាមដានវឌ្ឍនភាពក្នុងការសម្រេចគោលដៅប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម
មេរៀន ៖
∙ Goals and Strategies
∙ Identifying Target Audiences
∙ Content Marketing
∙ Social Media Monitoring
∙ Social Media Marketing Plan